Accepterad NoCap | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoCap

Icke Medlem
Meddelanden
391
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199250018818/edit/info

Ditt Hex-ID: 11000014ce01202

Vad är din discord tagg? NoCap#6476

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov Suntförnuft, Powergaming,

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att min kolega var helt galen och valde oh slå alla han såg och jag och min kollega fick ta i med hårdhandskarna för att stoppa de oförskämda nivån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina 2 kollegor Vinsent och stffan var på en biljakt som utgick ifrån LSAt ungefär. Gärnings körde iväg som vanligt och det blev en biljakt med en Saab. Efter en biljakt på cirka 5 minuter krockar den mannen och vi griper han. Sedan säger inte mannen vad han heter samt han hade begått brottet Grov vårdslöshet i trafik. Vi tar han till station redan där börjar en av våra kollegor bli smått lallig. Men vår tar förhör och börjar en fängelse transport. Gärningsmannen var fett lallig han hoppade ut ur bilen med handfängsel och var bara allmänt lallig. Som jag på ett sätt fattar så började min kolega och bli mera lallig då det är lätt att bara falla för grupptrycket och allt börjar eskalera. Vi sätter ändå in mannen och vi ska gå ut för att åka. Men så börjar han slås. han slåss och tacklas... Sedan får Jag och Vincent nog och börjar göra motstånd tillbaka. sedan så blir det typ att vi slår varandra men till sist så griper vi den galnaste kollegan. Men släpper vi han då han sa att han skulle bete .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är inte en felaktig bann men känner att jag har lärt mig och har tagit stor lärdom hur jag skall agera när det börjar bli en lallig situation. Det jag ska göra är bara låstas att inte bry mig och bara ignorera den lalliga personen och göra en report. Sedan ska jag som sagt försöka att vara lugn och visa min bra sida och inte åka med ner på den kassa RP nivån.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg exakt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle absolut inte åkt ner på de nivån som min kollega gjorde. Jag skulle ignorerat honom och gjort en /Report så att jag inte skulle behövt ens kunna åka ner på samma låga nivå som han hade. Då skulle jag varit på serven och bara mått och gjort något kul men det var i alla fall en bra lärdom om man ska se det på den bra sidan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att aldrig komma ner på den låga nivå och adlig under några omständigheter slå eller likande emot mina kollegor. Sedan ska jag som jag så ska jag skicka /report så att inte den dåliga nivån ska kunna förekomma i första skedet så att den RP nivån inte ska sprida sig vidare som den gjorde i detta fall.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka