Nekad NoCap | Ban Överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoCap

Icke Medlem
Meddelanden
391
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199250018818/

Ditt Hex-ID: 11000014ce01202

Vad är din discord tagg? 1nocap

Vem var det som bannade dig? Volle

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var korrupt som staff. Jag ångrar mycket i vad jag har gjort och ber så hemskt mycket om ursäkt. Som jag har betett mig är inte alls okej men jag kommer aldrig göra något liknande, jag kommer aldrig bli staff igen för att jag vet att jag kanske gör något dumt igen. Jag ska bara rpa och bidra med en social rp för att servern ska kunna gå framåt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Om jag ska vara ärlig så vet jag inte så mycket då Volle iggar mig i pm efter han bannade mig, vet inte varför och är bara allmänt dålig stil. Jag vet att jag gjorde stora fel och ångrar så mycket att jag inte vet vad jag ska säga. Jag kommer aldrig i hela mitt liv göra om något dumt igen. Jag vill bara tillbaks till unive och kunna rpa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag, allt var mitt fel och jag fattar det. Jag har lärt mig av avstängningen och kommer inte göra något dumt igen. Jag ångrar allt. Om jag kommer tillbaks till unive så kommer jag inte göra något fel, jag kommer endast ha en bra rp och ha en social rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg alla bans. Men jag har säkert blivit bannad för suntförnuft, fail rp och sådana saker. Jag har alltid lärt mig av mina bans men jag vet inte vad som skedde denna gång. Allt gick fel och det vet jag, jag kommer aldrig i hela mitt liv göra något liknande igen. Jag kommer se till att allt går som det ska och alltid tänkte ett steg före.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte varit korrupt. Jag hade inte blivit staff om jag hade tänkt mig för riktigt noga. Och eftersom jag har adhd så blir det alltid svårt att tänka på vad som kan ske. Jag har svårt att hantera impulser, men nu är det inget och skylla på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig enormt mycket. jag kommer alltid se till att jag tänker efter vad jag gör innan jag gör något. Jag kommer aldrig göra fel igen, Kommer vara helt felfri. Förlåt för att jag gjorde som jag gjorde men det blev bara fel som fan. och det ber jag om ursäkt för och hoppas att du kan ge mig en andra chans, för att jag lovar att jag inte kommer göra något liknande igen. Jag kommer bara se till att servern går framåt och att min rp blir så bra som möljligt. Det kommer jag lova och svär på allt. Jag hoppas att ni kan fatta mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det fattar jag absolut. Förlåt igen. Allt var mitt fel och jag kommer aldrig göra något dumt igen.

Nekad. Du skickar samma överklagan varje gång, skriv vad som hände innan du blev bannad och kom inte med ursäkter.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka