Nekad NoCap | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoCap

Icke Medlem
Meddelanden
391
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199250018818/

Ditt Hex-ID: 11000014ce01202

Vad är din discord tagg? NoCap#8467

Vem var det som bannade dig? Volle

Bild på banmeddelande: bannad 3000.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var korrupt som staff. Jag ångrar mycket i vad jag har gjort och ber så hemskt mycket om ursäkt. Som jag har betett mig är inte alls okej men jag kommer aldrig göra något liknande, jag kommer aldrig bli staff igen för att jag vet att jag kanske gör något dumt igen. Jag ska bara rpa och bidra med en social rp för att servern ska kunna gå framåt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Eftersom en vänlig staff har valt att skicka bevisen nu och var hjälpsam så vet jag nu. Det var tidigt på morgonen och jag satt och gjorde staff arbete. Min käre volle hoppar in i min vc och jag väljer att visa några klipp för han. I dessa klipp så befinner sig det lite reglerbrott. Jag tar sedan några ärenden med volle och sedan blir bannad. Jag ångrar allt jag har gjort och allt var skit dumt. Jag har lärt mig av min avstängning och kommer aldrig göra något dumt igen. Jag ber om ursäkt. Förlåt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Allt var mitt fel. Volle gjorde helt rätt i det han valde att göra och jag ångrar allt nu i efterhand. Jag kommer se till att jag aldrig mer gör regelbrott så att jag aldrig behöver försöka att bli unbannad, för jag vill bara kunna rpa och ha det roligt på sveriges bästa server. Jag har lärt mig efter mina handlingar och kommer se till att allt blir felfritt. Jag så hemskt mycket om ursäkt, fölåt volle. Förlåt Unive Roleplay.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte alla mina banns men jag gissar på att dom mesta bannsen är typ som suntförnuft och powergaming. Sånna lite mindre saker om man gemför med det jag har gjort nu. Jag har lärt mig av alla banns jag fått och mest av den jag fick nu. Jga ångrar allt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte varit korrupt och bara gjort allt rätt. Jag skulle inte blivit staff om jag fick tänka efter riktigt noga. Eftersom jag har adhd så har jag svårt att hantera impulser, så jag blir lätt uppspelt och saker bara görs utan att jag tänker mig för. Men jag blir bättre och bättre på det eftersom jag blir bannad. Då lär jag mig saker. Man gör fel och lär sig av det. jag kommer inte göra något fel ige.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbannad så kommer jag alltid att tänka efter innan jag gör en handling. Jag kommer inte göra något fel igen. Jag lovar. Jag kommer se till att min rp är fri och aldrig är korrupt inom något igen. Det ända jag vill nu är att kunna rpa. Att få komma tillbaks till unive är min dröm, Jag ber om ursäkt för att jag var korrupt och det jag har gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ajemän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka