Inaktuell NoCap | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoCap

Icke Medlem
Meddelanden
391
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Frans

Vad heter du på discord? 1nocap

Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka är att jag vill göra något gott till servern, jag vill vara den som tar intsiativ och gör så att servern blir bättre. Jag känner mig rätt för yrket som medlemskaps ansvarig. Jag är kompetent för jobbet och jag har varit medlemskap ansvarig förut. Det betyder att jag är erfarenheter om hur man jobbar som medlemskap ansvarig. Jag vet även hur man ska bemöta alla.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni bör välja mig efter jag är kompetent för jobbet. Jag har varit medlemskap ansvarig förut och därför har jag bra erfarenheter som medlemskap ansvarig. Jag kommer bemöta alla med vänlighet och hjälpa de som behöver hjälp. Om jag sitter i en intervju och det är en person som inte kan en regel kommer jag försöka lära den så gott som de går så att de följer standarden på unive. Jag kommer se till att de medlemmarna som kommer in på unive är kompetena för rollen. Det betyder att de ska ha koll på reglerna, veta hur man rpar bra så att inget regelbrott görs.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Du ska bemöta dom som du själv vill bli bemött, t.ex du ska bemöta med människor med vänlighet, vara omtänksam och det viktigaste som medlemskap ansvarig är att du ska vara snäll, för det är du som medlemmarna pratar med först. Därför sätter du liksom grunden för hur de tänker om unive. Om du är vänlig som medlemskap ansvarig så kommer de du tar intervjuer tänka gott om unive. Om du är otrevlig kommer ingen vilja spela på univ.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att man ska innan man blir medlem på unive ska lära sig alla regler och som medlemskap ansvarig ska man t.ex lära dom om de inte kan en speciell regel eller inte låta dom in om de inte kan de flesta av serverns regler. Betydelsen att vara medlem på unive är enkel, som medlem har du skyldigheter att följa serverns regler annars ska man inte vara på servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kraven är simpla. Man ska följa serverns regler. Det finns regler utav en anledning och det är att de ska följas. Följs de inte ska man inte vara på servern. Så kraven för medlemmar på unive är att de ska följa serverns regler.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att ta in kompetenta medlemmar till servern. Att ha medlemmar som inte är på servern för serverns bästa ska inte vara här. Om man ska vara medlem på unive ska man följa reglerna och visa att man är kompetent.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer kunna vara aktiv 2-5 timmar varje dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka