Nekad NobeS | Chef-jobb ansökan[wille03]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

NobeS

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn: NobeS

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Noel

Hur gammal är du? 15 fyller 16 i december.

Hur många timmar har du på Fivem? 250 ungefär. Har två konton.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag älskar bilar och har jobbat med bilar och tacos hela livet. Bilar är 50% av mitt liv och skulle kunna dö för en bil. Behöver inte flickvän och familj. Har ju en bil. Skämt o sido, Jag är en väldigt erfaren bil mekaniker och har även jobbat som det många gångar. Vissa gånger som mekonom och någon gång som vianor. Vill nu jobba på autoexperten och känner att chef är rollen jag ska ha. Är en rättvis och bra chef att ha att göra med. Och sedan är bilar det jag lagt hälften av mitt liv på. Har även ADHD så vill att allt ska styras och ställas rätt därför tror jag att jag är bra på chefsrollen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat som mekonom i en annan stad och även i Brooklyn där jag är ifrån. I dom andra städerna är det hos mekonomen man har trimmat bilar så vet hur det går till. Känner att jag hade passat perfekt som autoexpert chef då jag älskar bilar och när de går snabbt och låter gött.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Sebastian Dawson och kommer från Brooklyn i USA. Han har kommit till Svergie utan sina föräldrar. De bor kvar i Brooklyn. Sebastian älskar att laga mat och bilar. Sebastian har ADHD och vill att allt ska vara perfekt och prima. Älskar bilar och mat, det är kärleken i hans liv. Han är från USA som sagt så han är en jäkel på engelska, vilket innebär att han kan ta kunder runt om i hela världen. Sebastian har bott i staden i ungefär 3 veckor och har börjat tröttna på slakteriet. Han har försökt tjäna snabba pengar men hatar kriminalliteten. Därför tycker han att han ska hitta ett jobb som innebär något av hans intressen alltså bilar och mat.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag är hemma. Har ju skola och sådant men minst 2 timmar om dagen iallafall.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes det kommer jag då jag tycker multistaden är den bäste och mest aktivaste servern så det är jäkligt roligt att spela här. Sköna admins/mods och en bra ägare så det är en prima server.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope, Multistaden är det som gäller för mig :)

Har du läst våra Regler? Yes alla reglerna är lästa

Tillbaka