Nekad NobeS | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NobeS

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn: NobeS

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Omars Taco

Vad heter du IRL? Noel

Hur gammal är du? 15 fyller 16 i december

Hur många timmar har du på Fivem? 250 totalt ungefär, Har två konton.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag känner att jag är en jävel på att göra tacos. Alla mina vänner säger att mina tacos smakar underbart så känner att detta är ett bra jobb för mig. Känner även att chefsrollen passar mig perfekt då gillar att bestämma lite och för jag garanterat gör bäst tacos i staden.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat i resturang på till exempel Mexico Taco innan, även på burito kungen så jag är rätt så bra på mina tacos samt på att stå i kök under tidspress. Sedan har jag varit avdelnings chef på taco avdelningen på wendys när jag bodde i Brookklyn.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Sebastian Dawson och kommer från Brooklyn i USA. Han har kommit till Svergie utan sina föräldrar. De bor kvar i Brooklyn. Sebastian älskar att laga mat och att ha chefsrollen. Han älskar bilar och mat. Det är hans kärlek till livet. Han är även från USA som sagt så han kan även snacka på engelska väldigt bra ifall de kommer någon internationell till resturangen. Han hade älskat att jobba som Taco chef då han älskar taco och chefsrollen då han är rättvis och bra som chef. Staden behöver en taco kunnig som honom. Han har varit staden ett tag nu och börjar tycka det är tråkigt att jobba som slaktare. Sebastian behövde tjäna pengar då han inte överlevde på de 2500 han fick, så han blev smått kriminell. Han försöker nu komma bort från det livet därför tycker han det hade varit bra att jobba som det han älskar mest.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag är hemma. Har ju skola och sådant men minst 2 timmar om dagen iallafall.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes det kommer jag då jag tycker multistaden är den bäste och mest aktivaste servern så det är jäkligt roligt att spela här.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, det är endast Multistaden som gäller.

Har du läst våra Regler? Yes jag har läst alla regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka