Inaktuell NobelBerhane | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NobelBerhane

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nobel Abraha

Vad är ditt discord namn? NobelBerhane#4837

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 1987

Berätta om din karaktär. Nobel Abraha var en ung man med en passion för att göra världen till en bättre plats. Han hade alltid drömt om att bli polis och använda sitt engagemang för att tjäna och skydda sitt samhälle. Hans väg till sitt drömjobb var fylld av målmedvetenhet och hjälpsamhet gentemot andra.

Amir var känd i sin grannskap för sitt stora hjärta och sitt outtröttliga arbete för att hjälpa andra. Han deltog i volontärarbete, hjälpte till med välgörenhetsprojekt och samlade in pengar för olika välgörande ändamål. Hans medmänniskor visste att de alltid kunde lita på honom för stöd och råd.

Amirs passion för bilar var en annan framstående egenskap. Han hade en otrolig kunskap om bilar och var alltid redo att dela den med andra. Han hade studerat bilteknik och hade erfarenhet av att arbeta med bilar på ett mekaniskt och tekniskt sätt. Många i grannskapet vände sig till honom när de hade bilproblem, och han hjälpte alltid gärna till.

För att uppnå sitt mål att bli polis, investerade Amir tid och ansträngning i att förbättra sitt samhälle. Han arbetade tätt tillsammans med lokala myndigheter och deltog i program för att främja säkerhet och trygghet i området. Han var övertygad om att att vara en del av poliskåren skulle låta honom göra ännu större skillnad i människors liv.

Amirs liv var inte bara fyllt av mål och ambitioner; han hade också en fantastisk uppsättning vänner och en kärleksfull familj. Hans värme och empati gjorde honom till en älskad person i sitt samhälle, och hans dröm om att bli polis var en gemensam vision som han och hans nära och kära stöttade honom i.

Amir Hodzic var en människa som inspirerade andra med sitt engagemang för att göra världen bättre och hans ödmjukhet gentemot sina medmänniskor. Hans passion för bilar och sitt mål att bli polis var en del av hans enastående livshistoria, och han strävade efter att förverkliga sina drömmar samtidigt som han hjälpte andra att uppnå sina. Han var verkligen en förebild för sitt samhälle och ett bevis på att drömmar kan uppfyllas genom hårt arbete och en godhjärtad natur.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med fantastisk Rp. Jag har som samt runt 1000 timmar på fivem. Jag har väldigt bra erförenheter som jag har lärt mig under min period som en fivem spelare. Jag är en väldigt snäll person, Omtänksam och jag kommer ihåg saker enkelt. Jag gillar verkligen att rp:a och det är min grej.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte alltid spela för att vinna et scenario, Tex en skottlosning bli inte arg om du dör då. Man få alltså ta konsekvenserna. Det gör jag hela tiden. Jag vill inte alltid vinna ett scenario. Jag vill att alla ska ha det roligt under scenariot. och kunna visa vad det kan.

Hur hittade du Unive? Jag är samt en väldigt gammal spelare på unive. jag har rp:at här och på andra servers förut. men jag slutade spela på unive för jag behövde fokusera på mina läxor. Men nu när jag har börjat spela mer runt 6 timmar per dag så vill jag börja rp:a igen. Och Unive är en server jag ser verkligen mig hemma hos.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka