Nekad Nobel ;) | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nobel ;)

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Algenzz/

Ditt Hex-ID: 76561198003074009 1100001028d33d9

Vad är din discord tagg? Nobel#3882

Vem var det som bannade dig? Lenny

Hur lång tid var din ban? 2 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag av rent misstag råkade säga ¨är admins här¨ då åkte jag på ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skrev Reports om att jag inte kunde komma in i vårat gäng förråd då skrev Lenny till mig pröva restarta men då sa jag att jag redan hade startat om 3-4 gånger. Efter det så sa jag ¨är admins här... ¨ in game vc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag gjorde fel efter som jag sa OOC är det nån admin här ?
men ja det var jag som gjorde fel fast Jag behövde en admin rejält mke dock.. jag var fast i gäng huset utan nycklar och hade ingen tillgång till förrådet med nycklarna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag var på motorvägen så ser jag att en kille hoppar från en bro och sen går jag fram till han och lallar.. t.ex att jag sa upp med hakorna... och att det säkert gick bra. jag vill också nämna att detta var när jag var extremt ny till RP och fiveM. jag vet att det var dumt och det har aldrig hänt igen och kommer aldrig hända.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? absolut inte säga det jag sa och fortsatt skriva Reports eller gå vidare i Discord.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 100% jag har lärt mig att den här servern är extremt seriös och att jag måste förbättra mitt rpande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja men jag har kanske dåligt tålamod... men ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka