Accepterad Nobel ;) | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nobel ;)

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Algenzz/

Ditt Hex-ID: 76561198003074009 1100001028d33d9

Vad är din discord tagg? Nobel#3882

Vem var det som bannade dig? Lenny

Hur lång tid var din ban? 2 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag av rent misstag råkade säga ¨är admins här¨ då åkte jag på ban men jag behövde verkligen en admin

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis var och letade folk vi kunde kidnappa för att vi hade planerat för rån. Efter vi hittat 2 killar så tog vi dem till gäng hus och sen väntade vi på att folk i vårat gäng skulle komma in. När alla kommit in så drar vi och rånar men mitt spela stängdes a v på vägen dit ¨jag var förare¨ dom körde rånet utan mig och sen ringde abdi mig för hjälp men han blev gripen vilket jag inte visste. Jag körde upp till paleto där dom rånade och sedan ser jag en av grabbarna vi kidnappade och han var med 2 fulla bilar med andra personer. Dom säger att vi ska snacka bakom ett hörn och sedan säger dom att dom vet vad vi har gjort och aa men dom kidnappar mig och tvingar mig leka hund och ringa alla i mitt gäng. Jag ringer alla men ingen svarar tillslut så kommer en kille till deras gäng hus och sen kom det bara fler och fler tillslut alla. Dom dödade alla förutom Visebossen av gänget men jag kom till vårat gäng hus genom att gå men då hade jag inte nåra nycklar till huset då släppte nån in mig och då låste ju han så klart efter sig men då är jag fast i huset och skriver reports om att jag inte kan öppna förrådet med alla extra nycklar osv. Lenny svarar på mina Reports och sen säger han att jag skulle starta om men jag svarade med att jag hade gjort det ett antal gånger men då skriver han i lokal OOC och dum som jag är sa jag ¨är admins här ¨ för att jag behövde ju som sagt en admin jävligt mycket och jag trodde man tog sånt in game vc men ja jag var tydligen fel efter som jag åkte på 48 timmars ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet inte riktigt om det här men jag behövde som sagt en Admin rejält mycket och jag trodde man tog Admin snack ingame vc. som jag skrev innan så var jag fast i gäng huset utan någon som helst möjlighet att komma ut eller få nycklar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag rpade inte på en kille som var skadad men jag vill också nämna att jag var ny till fiveM och rp världen.
han hade då hoppat från en bro vid motorvägen vid sandy då sa jag något liknade med ¨det gick säkert bra osv osv så då fick jag en timmas ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle absolut absolut! inte sagt det jag sa och jag ångrar mig. Jag hade kunnat varit lungn och skrivit i ooc istället för att prata.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 100% att man inte ska ta staff snack i ooc chatten.

kommer inte spamma i Reports heller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka