Accepterad Nobel ;) | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nobel ;)

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Algenzz/

Ditt Hex-ID: 76561198003074009

Vad är din discord tagg? Nobel.#7434

Vem var det som bannade dig? är inte bannad ingame bara på discord så vet ej vem som bannat mig.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-14 013749.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag minns inget, tror det är en falsk ban eftersom jag ej är bannad ingame

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. som sagt tror jag att det är en felaktig ban då jag ej är bannad ingame, jag minns aldrig att jag gjort något så stort så man blir blacklistad från eran dc.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte gibbat rp på 1.5 + år så minns inte riktigt men ja några gånger har jag blivit bannad o lärt mig från dem, t.ex ooc har jag lärt mig mycket av, powergaming har jag blivit bannad för 2 gånger tror jag, men ja skulle helt klart säga att jag vet vad som är rätt och fel nu!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej eftersom att jag antar att den är felaktig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja men är tacksam för svar då det inte finns någon typ av logik i detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka