Accepterad Nobbolo | Ban Överklagan [R1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nobbolo

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199066894954/

Ditt Hex-ID: 110000141f5d26a

Vad är din discord tagg? Nobbolo#3806

Vem var det som bannade dig? Troik

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-02 163922.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att ja och min kompis slogs

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän skulle köpa ett hus sen kommer en kille och slår mig jag slår tillbaka vilket var dumt och det ska aldrig upprepas jag vill bara kunna spela i helgen och jag vill kunna visa att jag inte är lallig av mig detta var bara ett dumt misstag som inte kommer upprepas jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta jag skulle aldrig ha slått tillbaka ja skulle försökt prata ut det istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban jag gjorde misstaget av att slå tillbaka vilket jag inte skulle gjort jag har lärt mig av mina misstag och detta kommer absolut aldrig upprepas. Hoppas du kan ge mig en till chans så jag kan visa att ja kan bidra me en hög Rp nivå.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men dom flesta är typ 10 min banns för röst efter karaktär så nu har ja voice changer. Och några jätte gamla från 2021 o 2022.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle aldrig slått tillbaka jag ber så hemskt mycket om ursäkt detta kommer aldrig hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lalla runt eller slå tbx

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka