Accepterad Nobbolo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nobbolo

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/jnpc-brtc

Ditt Hex-ID: 110000169a10cd1

Vad är din discord tagg? Nobbolo

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: https___www.unive.se_attachments_sk%C3%A4rmbild-2024-10-10-170204-png.76286_.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att 320 valde att banna mig då jag gjorde ett dumt val, allting började med att jag tröttnat på fivem allmänt och hade inte spelat på cirka 1 vecka, en dag så ser jag hur alla mina vänner lämnar servern och stora gäng blir nedstängda, knappast någon jag kände var kvar på servern och jag hade ingen att köra med, jag satt då med några irl polare i dc som sa att jag skulle göra terrordåd, jag var negativ till idén i början men sen efter lite mer grupptryck gjorde jag det, jag gick upp till Sandy och skjöt 2 oskyldiga medlemmar utan något bakomliggande scenario. Grupptryck är själv klart inte en anledning eller en bortförklaring till att göra terrordåd och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det och det ska aldrig ske igen, jag tar till 100% åtgärder för mina handlingar och det var väldigt dumt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i ett dc call med mina vänner då jag precis fått reda på att alla mina vänner från unive har blivit bannade och stora gäng har blivit nedstängda, vännerna jag satt med sa då att jag skulle göra terrordåd, efter mycket om och men så gjorde jag det, jag åkte upp till Sandy o skjöt 2 grabbar, ber om ursäkt för detta det var dumt o ska it ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut inte en felaktig van och det var jag som gjorde fel och ber om ursäkt för detta

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dettta är min första permanenta ban någonsin, har blivit bannad innan för tex mild powergaming har jag för mig sen lall, mask på allmän plats osv. Har aldrig tidigare blivit bannad i en längre period vad jag har för mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt med hjärnan och inte gjort terrordåd

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut jag lär mig alltid efter mina bans och ser till så att det inte sker igen, vne vad jag tänkte med när jag gjorde det men jag var helt dum i huvudet och tänkte inte klart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka