Inaktuell Nobbolo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nobbolo

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Ditt discordnamn: Nobbolo

Ange ditt födelsedatum 29 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? Anledningen till varför just jag ska bli en del av unives staff team är för att jag verkligen brinner för en bra RP med ansvarsfulla och seriösa spelare, jag upplever att det finns ganska mycket lallare och staff abusers på servern som springer runt och förstör den unika o fina RPn. Jag har upplevt mycket emote abuses och buggar som folk andvänder till sin fördel som till exempel att en gång så hade vi hamnat i en skottlossning har folk abuseat sig av buggar som till exxempel att man inte kan bära dom, loota dom osv. Vissa folk bara combat loggar så fort dom dör för att inte förlora sina grejer och det är absolut inte okej jag vill sätta stopp för sånt och höja Rp nivån på unive. Ja vill permanent banna folk som använder sig av buggar eller liknande till sin fördel.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det finns jävligt många lallare och problem spelare som förstör den unika och trevliga rpn på servern asså folk som bara är ute efter att skjuta eller lalla runt och powergamear o pitar i 300kmh dom tycker ja vi bannar skiten ur, det finns även folk som sv abusear, emoteabuse, bugg abuse osv och det är verkligen inte okej.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ja tycker att vi ska specca absolut alla scenarion som är möjligt och bannar skiten ur dom som inte kan sköta sig svårare än så är d inte, folk som bara är ute efter att lalla, skjuta o sånt förstör bara rpn och dom tycker ja vi kastar ut me huvudet först.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är otroligt viktigt att agera professionellt både för andra staffs och spelarna du är runt eftersom att om du inte agerar proffesionellt som staff kommer medlemmarna du är runt ta efter dig och göra samma sak och detsamma me staffs du är runt om du hålller på o lallar eller så kmr staffsen runt dig kanske också börja lalla o så. Man agerar professionellt genom att ha en trevlig ton, ta samma åtgärder för alla och inte skita i o ta åtgärder bara för att någon är din vän eller så. Du ska även va lungn och inte gapa eller sånt i tex support eller donation eller något liknande.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15:45-23:00
Tisdag: 15:00-23:30
Onsdag: 15:30-23:00
Torsdag: 15:45-23:00
Fredag: 13:00-02:00 eller senare
Lördag: 10:00-02:00 eller senare
Söndag: 10:00-23:30

Lov: oftas går ja upp typ kö 15 sen är ja aktiv tills klockan 7 på morgonen ungefär, detta händer ju inte absolut alla dagar men kanske 4 gånger i veckan sen resterande dagarna är ja uppe till ungefär 3 på natten.

Hur länge har du spelat på Unive? Har varit Medlem 2021 men har tagit pauser och har förlorat medlemmen för har lämnat discorden emellan pauserna.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag eftersom att jag varit staff innan. Här är några av commandsen
/kick (ID) Kickar personen så att den kan joina direkt igen.

/svban (ID) Bannar personen i 60 minuter.

/unban (HEXID) Du unbannar personen som är bannad.

/banhistory (ID) du kollar hur många gånger personen har varigt bannad.

/dv (radius) tar bort bilen eller bilarna inom den radiusen.

/revive (ID) Du revivar personen. Eller ba /revive så revar du dig själv.

/who (ID) Du får information om personen om dem är tex Medlem o kriminell.

/noclip Du kan flyga runt och specca folk (onsynlig).

/spec (ID) Du spectatar personen och kan se vad den jobbar me o vad för saker den har på sig osv.

/freeze (ID) Du fryser personen så den inte kan röra på sig.

/unfreeze (ID) Du tar bort personens freeze.

/bring (ID) Du teleporterar en person till dig.

/goto (ID) Du teleporterar till personen.

/m (ID) Privat smsar personen IG.

/skin (ID) Ger skin menyn till personen.

/ped (ID) Du ger Pedmeny till personen.

/clearchatforall (rensar chatten) Det gör man för att om någon skriver OOC eller skriver Kriminellt i Twitter eller blocket.

/sc man skriver i staff chatten

/sv man skriver i servervakt chatten

/v (spawnnamn) Spawnar in en bil.

/toggleid Du ser alla spelares id runt om dig.

/togglename Du ser alla spelares namn runt dig.

/tpm du teleporterar dig till din waypoint.

/ooc skriver ut ett ooc medelande till alla på servern.

/announce man skriver ett medelande till alla på servern.

/setjob (ID) jobbnamn du get personen jobb.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ja kriminell ansvarig då ja känner att jag inte är redo för Det jobbet än men kanske i framtiden.

Senast ändrad:
Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka