Nekad Nobbolo | Ansökan till Servervakt [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nobbolo

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad heter du på discord? Nobbolo

Ange ditt födelsedatum 29 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15:45-22:30
Tisdag: 15:00-22:30
Onsdag: 15:30-22:30
Torsdag: 15:45-22:30
Fredag: 13:00-01:00 eller senare
Lördag: 10:00-01:00 eller senare
Söndag: 10:00-22:30

Lov: Samma som på helger om inte senare.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit Medlem 2021 men har tagit pauser och har förlorat medlemmen för har lämnat discorden emellan pauserna.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Funkar inte o lägga in bilden skriv i pm om den verkligen behövs har iaf varit bannad 9 ggr.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakt är som en mini staffs dom typ städar upp på servern som att dva trasiga bilar som står mitt på vägen och se till så att alla sköter sig på servern som om jag till exempel ser någon lalla runt o slå folk på piren utan anledning så ger jag han en svban eller om jag ser ngn som försöker sno bilar mitt på piren sv bannar jag han eller kickar. De är också till för att hjälpa staffsen så att dom kan fokusera på dom större grejerna och göra servern till en så bra rp server som möjligt med seriösa och mogna spelare. Servervakter kan inte direkt perm banna folk utan bara kicka eller svbanna dom som är i 1 timme. Servervakter ska heller inte gå runt och leta efter folk som gör fel utan ska ha kontroll om vad som händer runt omkring en. En servervakt är också samma som alla andra rpare den ända skillnaden är att servervakter har vissa perms.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en servervakt för att jag är en väldigt aktiv spelare på servern och vill inte att små lallare ska springa runt och förstöra rpn för dom andra. Jag vill också hjälpa nyare spelare som kommit till servern att lära sig reglerna och bli en del av communityt. Jag vill även att servern ska få en så hög rp nivå som möjligt och som kan göra så att fler spelare blir intresserade av att rpa på unive. En servervakt kan också bara banna folk i 1 timme så om jag sv bannar någon lallare i 1 timme kanske han tar tag i sin rp efter bannen och slutar lalla runt och försöker bidra med en sån hög rp som möjligt.

Sen kan jag även alla servervakt commands eftersom jag har varit sv och helper innan.
Sv: commands
/sv - är när man skriver i sv chatten
/toggleid - gör så att man kan se folks id
/dv - man tar bort bilen man sitter i eller om man skriver till exempel /dv 5 tar det bort bilarna som är nära en, man kan även skriva mer än dv 5.
/kick (id) och (anledning) - man kickar personen som man har tagit id på och sen skriver vilket regelbrott personen gjort.
/svban (id) och (anledning) - man bannar personen som har gjort ett regelbrott och den personens id.
/revive - man revivar sig sjäv eller kan man skriva /revive (id) och då revivar man den personen med det idt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Detta innebär att man till exempel ressar sig själv i en skottlossning för att få en fördel i scenariot. Att man ressar sig själv är nog det vanligaste för att man är rädd att förlora sina saker eller att man inte orkar åka till sjukhuset och få vård så man bara ressar sig själv för att det ska gå snabbare.
Man kan också göra /toggleid för att kunna se var folk är igenom väggar för att få en fördel i till exempel en skott lossning eller något liknande.
Korruption kan vara att man kickar en person eller sv bannar han bara för man inte gillar just den personen eller att den rånat dig tidigare eller något liknande.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka