Nobbenator | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nobbenator

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
8
Ange ditt födelsedatum: 29 September 2006

Vad heter du på discord? Nordberg#1896

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 28

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3-4

Hur ofta kommer du vara inne? 3-4 timmar om dagen

Hur många timmar har du på FiveM? 28

Vad heter du? Rasmus Nordberg

Hur gammal är du? 20

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? för jag vill göra staden till en bättre och tryggare plats för allt och alla

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? jag kan bidra med att jag kommer vara i tjänst när jag är vaken och att göra mitt bästa med mitt jobb. jag kommer kämpa på så mycket jag kan när jag har tid.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? nej för aldrig haft chansen och någon stans och man måste ju börja någon stans

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? man ska tänka innan man säger nått, och man ska säga det kort men försåligt, man ska använda sig av kom och klart slut.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? dem ska inte överdriva när dem pratar med folk, man ska bara vara allmänt trevlig, man patrullerar på olika ställen och andra platser i stan. som sagt man ska inte överdriva när man pratar med folk man ska ha en trevlig ton. man använder dem vapnen man får när det behövs som mest du behöver inte ta fram tazer om några står och slås

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) medans jag springer ditt så anropar vakter. efter jag har anropat på förstärkning så säger jag "släpp kniven" om han inte gör det och börjar bli aggressiv om mig så tar jag fram tazern och sätter handfängsel på hans händer och sätter mitt knä på hans rygg så han inte har kontroll över sin kropp och sparkar bort eller ta om hand om kniven och väntar på förstärkning.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) jag springer fram till slaga målet och skriker "sluta slås" om dem fortsätter eller går till och med på mig så slår jag till lite lätt med batongen.

Har du några andra frågor? nej

Tillbaka