Nekad Nobbenator | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nobbenator

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199063364143/friends/ad

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Nordberg

Vad är ditt discord namn? nordbeg#1896

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2006

Berätta om din karaktär. mitt namn är Rasmus Nordberg och jag är född i en liten by utanför unive som heter Swedish knights. jag är idag 21 år gammal och bort i ett hus i Unive, ett av mina många intressen är att umgås med polare vi hänger nästan hela tiden, jag har även intresse för bilar som jag gillar att meka med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill kunna höja min rp och det är därför jag vill bli medlem så jag kan jobba med medlems jobb. och jag vill göra staden till en bättre plats. och jag vill vara medlem för att hjälpa andra människor med deras problem. och för att jag vill hjälpa så många som möjligt så dem stannar kvar på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för jag har många vänner som är medlemar på denna server och jag skulle järna jobba med dem.

Hur hittade du Unive? mina bästa vänner sa att det var en bra rp server så jag testade och fasande för det nästa direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag ska vara så seriös som möjligt och hjälpa så många som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att hjälpa så många som möjligt och tipsa andra om Unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka