Nekad Nobbenator | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nobbenator

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? biträdande chef på qpark

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? Nordberg #0001

Hur gammal är du? jag är 15 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? 170

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jo för att qpark har jag vilat bli ett bra tag nu och jag skulle järna vilja hjälpa andra med det också, man skulle kunna säga att jag älskar qpark jobbet även om jag inte jobbar där nu men det kommer väll när jag har blivit bitr chef isf. men främst av allt så tänker jag inte på att bara jag ska få jobbet utan jag vill hjälpa alla andra med deras vilja att bli qpark

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har alldrig jobbat där men jag vet hur man skickar vakturor och kollar upp på transportstyrelsen

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Rasmus Nordberg och han är helt förälskad i bilar han har mycket erfarenhet i livet han har tidigare jobbat som mekom chef två gånger han har jobbat på Ulla-Karin en gång, han har jobbat på Saras tre gånger samt Securitas, Vianor, räddningstjänsten. han har tidigare i sitt liv varit längd hoppare men la ner det när han var lite yngre Rasmus är en väldigt pålitlig person som folk kan lita på och vända sig till när det behövs som mest.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara aktiv mellan 2 och 9 timmar om dagen samt på helger kan jag sitta hur länge som hälst

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja med det är klart unive är den första och bästa serbern jag har spelat på skulle jag bli prema bannad vet jag inte vad jag skulle göra (kommer inte bli det)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag spelar bara på unive och kommer nog spela mycket på altrive när den kommer ut

Har du läst våra Regler? ja, från punkt och pricka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka