Nekad nobbe1 | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

demonslaktaren467

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
4
Ditt discord namn: knobbenator

Ditt Hex-ID: steam:11000013f44f618

Vad för typ av beslut gäller det? redlist till 2030 plus 800kr prisökning

Vem/vilka tog beslutet? ingen anning

Varför tror du själv att beslutet togs? jag blev bannad för problem spelare

Hur är beslutet felaktigt?
Jag vill ifrågasätta avstängningen jag har fått, då jag anser att den är felaktig. Anledningen uppges vara ett klipp som är över 6 månader gammalt, vilket jag tycker är orimligt att straffa för nu. Om det verkligen var ett så allvarligt regelbrott borde det ha tagits upp när det hände att bli bannad i efterhand på så gammal grund känns varken rättvist eller proportionerligt. Dessutom vill jag lyfta kostnaden kopplad till Krim rollen. Att bli av med tillgången till något jag har betalat 800 kronor för, utan en rimlig chans att försvara mig, känns både oproportionerligt och orättvist. Det handlar trots allt om en investering jag har gjort i god tro, för att kunna delta och bidra till servern på ett seriöst sätt. Jag hoppas verkligen att ni kan se över detta beslut, eller åtminstone ge mig en chans att bemöta anklagelserna på ett rättvist sätt. Det känns viktigt att ni också tar hänsyn till hur lång tid som har gått sedan händelsen, samt den ekonomiska delen som påverkar mig som spelare.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: antar staff dcn

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Hejsan! Du har inte fått någon redlist utan en prisökning nivå3. Denna är placerad eftersom du hade montage och i dessa montag hade du extremt problematisk RP där du bla, sköt som en galning, shoot on sightade och PGa. Detta är något vi inte accepterar på servern och därför kommer denna prisökning inte att hävas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka