Nekad Nobba (Egghovod) | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
145
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? Nobba31

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pinnrad Kvist. Han är en gubbe som har ägt ett mc gäng. Pinnrads mc gäng var det största gänget förr i tiden men nu efter ett par år så är han för gammal och jobbar ett vanligt jobb. Han är en gammal kriminell och har ett par knivar i sin hylla. Pinnrad har 1 bil och det är en gammal opel. Pinnrad har många vänner runt om i staden och de flersta vet om vem Pinnrad är. Pinnrad känner även några av dem största gäng bossarna så har har backup ifall någon går emot Pinnrad. Han älskar även brudar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att kunna bidra med en rolig rp för båda parter. Jag har även mycket erfaranhet med rp så jag vet grunderna och kommer även att kunna hjälpa till med scenarion så att alla har det roligt och med en social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte behöver vinna varje scenario. Man måster inte alltid vinna. Om alla tänker att man måste vinna ett scenario så kommer hela servern att rasa ihop. Det går inte att spela om alla ska vinna för då kommer regelbrott att ske.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Metagaming tar info ooc till ig, Powergaming man gör något som är orealistiskt och VDM man använder sitt fordon som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på denna server lite mer än 2 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad, utveckla din karaktärs backgrund, intresse, hobbys, personlighet och mål på Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka