Nekad Nobba (Egghovod) | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
145
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199157886534/

Ditt Hex-ID: 110000147623e46

Vad är din discord tagg? Halsduk1

Vem var det som bannade dig? wux tror jag

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: staffdiss.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning har inte varit otrevlig eller skrivit något taskigt till någon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer knappt ihår men jag hade blivit bannad för 12h regeln tror jag också valde jag att hoppa support bara för att veta varför jag blev bannad och då pratade jag med en staff (tror han va helper) jag var såklart ledsen eftersom att jag va bannad. Jag sa i support att jag inte skulle klara mig utan unive den kvällen men då började han skratta åt mig. Jag kände hur han hade ett leende på läpparna när han pratade och hörde hur han började skratta precis innan han mutade micken på dc Jag tycker att dedär är respektlöst och dåligt av han. Sen ber jag han att be wux komma och förklara varför han bannade mig. Då sa han att han inte hade tid men klockan va mitt i natten och det var typ 20 spelare inne på servern. Jag tänker ju att han såklart har tid med mig i 2 minuter så jag bad han ta in wux i samtalet men jag får "han kan inte komma in just nu" som svar. Jag känner att wux bara undviker mig för det har han gjort innan. Jag har försökt att prata med wux ett tag innan när jag blivit kickad för ingen anledning och många grejer innan men han vägrar att svara pm eller prata med mig i support varje gång. Jag får en känsla att wux inte gillar mig som person och att det är därför han bannade mig. Det känns så tråkigt då jag spelat på denna server i många år och har spenderat flera tusen och så försvinner allt för något jasg själv inte tycker att jag har gjort och har ingen aning varför jag ens är bannad då jag inte har staff dissat någon

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv tycker att det är en felaktig med den informationen jag vet. Jag har ingen aning varför jag är bannad ens så såklart tycker jag att den är felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina banns från tidigare är ju många år tillbaka då jag var en ny spelare på servern och inte kunde reglerna. Sedan har man ju såklart gjort dumma val när man spelat som gått sådär men jag har alltid lärt mig av mina misstag och det har inte hänt igen efter det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt jag kanske inte skulle frågat i support varför jag blev bannad och inte bett wux komma dig. Vet faktist inte då jag inte har någon aning varför jag är bannad, har inte heller fått något svar på mina tidigare banns varför jag är bannad. Det känns som att wux nekar mina ban överklagningar utan att läsa igenom dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte hoppa support efter en ban och skriva en överklagan istället :).

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka