Accepterad Nobad | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nobad

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Nobad

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/godgobod

Vad är ditt discord namn? Nobad#3318

Vad är ditt Hex-ID? 110000100000638

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle och jobbar som fiskare då han är väldigt duktig inom yrket. han ska ansöka om att bli polis och om det inte funkar så kommer han börja jobba på autoexperten. han är uteliggare och sover i parker då han inte har något hem och bra ekonomi. han har heller ingen bil eller körkort vilket är en av sakerna han samlar upp till. han han har skickat brev till stefan löfven om ett boende i en lägenhet i staden. han är väldigt smal men också väldigt stark. han har left i 2 år på icas köttbullar grönsaker och billys panpizza som han tillagat under en eld ute i skogen. han har inte några tankar om att bli kriminell då han tycker att man är helt dum i huvudet om man snor något. han har blivit anfallen av ett par wanna be orten grabbar när han låg o sov men eftersom han e så stark så slog han ner dom och dem sprang iväg. oklar ålder.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker att denna server verkar rolig och bekväm då whitelist sätts på då man får bort alla trollare som bara vill förstöra för folk och göra så servern har dålig rp. jag har många kunskaper inom rp och var med på gårdagens Servermöte. jag har inga vänner som kör på servern men jag tror och hoppas det kommer bli kul iallafall.

Hur många timmar har du på FiveM? 340 timmar totalt.

Tillbaka