Accepterad noaziz | Medlem ansökning [Kerstin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noaziz

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? n0z1s

Vad är ditt födelsedatum? 16 December 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Noah Olandher och är 20 år gammal. Han växte upp i en liten by i Småland där han hade en väldigt stökig uppväxt då hans föräldrar dog när han var 7 år gammal, efter deras död fick han bo med en fosterfamilj som tog hand om honom väldigt bra. Han fick 2 nya syskon som är 2 år äldre än honom och han trivdes väldigt bra med familjen. Han saknar fortfarande hans biologiska föräldrar varje dag men hans fosterfamilj är som hans egna och familjen är allt han önskat sig. I skolan hade han det ganska svårt med koncentrationen och hade svårt att prestera, men hans familj hjälpte honom så mycket dom kunde. Noah gick ekonomi på gymnasiet och gick ut med helt okej betyg, med en dröm att bli jurist i framtiden. Efter allt som har hänt är han en väldigt omtänksam person som drivs av att hjälpa medmänniskor. Sedan valde han att flytta till unive staden och påbörja sitt nya liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med ett bra rp genom att skapa roliga scenarion och sprida glädje till andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska vinna alla scenarion man ska kunna förlora scenarion för att det ska bli roligare för alla att spela när alla spelar om alla kan vinna ibland.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM och VDM, RDM är när man dödar en person utan anledning och VDM är samma fast man dödar någon med bil utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat mycket på den här servern så jag kan mycket om rp.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka