noaziz
Icke Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah
Vad är ditt discord namn? n0z1s
Vad är ditt födelsedatum? 16 December 2000
Berätta om din karaktär. Noah ohlander 20 år
upväxt i ghettot utan pappa och mamman va acolist de blev inte bra när han börja skolan så jag skolkade och hamnade med fel parsoner började göra inbrot och sno bilar.
intresen gillar bilar och vara busig
blir arg snabt är försigtig när de händer något
framtid jag tänker på att bli krim
Vad kan du bidra med till serverns RP? att inte förstöra för oskyldiga inte fuska
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du inte fokuserar på att vinna själv istälet hjälper andra
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? döda eller slå andra spelare utan bakrund till det, du får inte använda fordonet som ett vapen,
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på en annan server
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag heter PHU på steam
Vad är ditt discord namn? n0z1s
Vad är ditt födelsedatum? 16 December 2000
Berätta om din karaktär. Noah ohlander 20 år
upväxt i ghettot utan pappa och mamman va acolist de blev inte bra när han börja skolan så jag skolkade och hamnade med fel parsoner började göra inbrot och sno bilar.
intresen gillar bilar och vara busig
blir arg snabt är försigtig när de händer något
framtid jag tänker på att bli krim
Vad kan du bidra med till serverns RP? att inte förstöra för oskyldiga inte fuska
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du inte fokuserar på att vinna själv istälet hjälper andra
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? döda eller slå andra spelare utan bakrund till det, du får inte använda fordonet som ett vapen,
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på en annan server
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag heter PHU på steam
Senast ändrad: