Nekad noaziz | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noaziz

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198278439974/

Ditt Hex-ID: steam:110000112f6f426

Vad är din discord tagg? n0z1s

Vem var det som bannade dig? qduyrm

Var är du bannad? Forumet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-07 151353.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att staff mistänkte att jag duppa pengar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle sälja ett vapen till en person och då fick jag en swish/bank överföring på 25 miljoner av en vän typ jag kännde inte han så bra som hade tagit dom från tror de va mekonomens kassa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va en felaktig ban för att jag kunnde inte göra något åt de de va en grabb som swisha mig 25 miljoner och jag hade inte bett om några pengar. och då tror jag att staffs trode att jag hade duppat fram penarna eller fått dom på någon annat sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit banad tidigare en gång när jag råkade köra in i en folkmassa på motorvägen för att jag inte kunde se dom och en annan gång va de powergeming jag råkade köra in i ett träd när jag körde efter några och glömde att spela rpa skadorna på de men jag har lärt mig av dom för att jag har alltid rp att på skadorna efter de hände.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej inte för stunden de va han som gav mig pengarna utan aledning som kunde att inte tagit pengarna från mekonomen men jag hade kunnat pratat med en helper så fort jag fick pengarna så hade de löst sig så de hade jag kunnat gjort anorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att så fort de händer något man kan bli bannad över eller något annat kan man prata med en helper eller staff på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka