Nekad noaziz | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noaziz

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: phu

Ditt Hex-ID: jag är vac bannad så jag kan inte se de

Vad är din discord tagg? n0z1s

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-28 174233.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag krokade in i ett träd när jag lagga jätte mycket de blev inte svart på skärmen så jag antog att de inte va en alvarlig krok så jag sa bara ajj och sen körde jag iväg jag fick bann på 8 dagar för de de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag krokade in i ett träd när jag lagga jätte mycket de blev inte svart på skärmen så jag antog att de inte va en alvarlig krok så jag sa bara ajj och sen körde jag iväg jag fick bann på 8 dagar för de de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde lite fel äfter som han såg de på ett annat sätt än mig för jag laggade och inte riktigt kunnde se vad som hände och jag sa ajj och sen körde iväg och de va inte en ordäntlig krok men jag hade kunnat gjort bättre igenom att skrivit /me

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång tidigare och då så kundde jag inte se på vägen och polisen hade satt upp mårar som jag körde rakt in i för jag inte kunnde se och laggade jätte mycket då me men den bannen överklagade jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag jag hade kunnat vänta en stund och skrivit /me

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska använda /me även om de inte krokar in i något som man får ont av

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka