Nekad Noak11111 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N0AK

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noak

Vad är ditt discord namn? Noak11111

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Jan Emanuel är en 23 årig man med tuff uppväxt som blev slagen som barn, han vill nu ändra samhället som polis. Han kämpar hårt varje dag och är väldigt vältränad. Hans mamma var pundare och dog vid när Jan var 7 år. Jan har inget minne av sin pappa då hans far slog honom varje dag och lämnade Jan och hans mamma precis innan mamman dog. Jan levde sen med en fosterfamilj som inte heller behandlade han så bra men han växte sen upp och blev en bra man. Detta var pågrund av att han hade en bror som var hans idol och hjälte. Det Jan inte viste var dock att denna brodern var inblandad i gängkriminalitet och blev då sedan skjuten. Detta förändrade Jans liv då han ville bekämpa denna kriminalitet och göra världen till en bättre plats. Just nu är jan dock i en tuff plats i livet och vet inte riktigt vad han ska ta sig till. Han lever på a-kassa och andra bidrag men har nu bestämt sig för att ändra sitt liv till det goda igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en god RP nivå både för mig och andra som innehåller bra och roliga scenarion. Ska SÅ KLART FÖLJA REGLERNA som finns på servern. Jag avser att vara en bara förebild för Unive och deras RP nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte själv alltid måste vinna i ett scenario utan att andra också ska kunna vara med och delta. Man ska göra det så roligt som möjligt för alla deltagande parter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och här är några exempel: Sunt Förnuft t.e.x Grunden bakom alla regler. men det innebär att man ska tänka logiskt och göra sånt man skulle gjort i verkliga livet,Powegaming är t.e.x om jag kör upp på ett berg utan att rpa på skador eller att jag får ont

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på unive i en månad i sträck nu men kom in på servern för omkring ett år sedan och har lärt mig många saker när det kommer till att rollspela och jag tycker att jag är en bra och seriös rollspelare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja det kan jag gärna göra skulle själv säga att jag är en väldigt trevlig person som kan bete sig i seriösa ärenden och allmänt snäll/rolig grabb.

Nekad, plagiat! Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka