Antagen Noak11111 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N0AK

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noak

Ditt discordnamn: N0AK

Ange ditt födelsedatum 19 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag vill förbättra den sociala RP:n och Polis RP:n framför allt.
Jag vill även vara staff för att kunna säga till de lite nyare RP:arna som inte lärt sig än och bara springer runt och lallar. Jag kommer ta hårda åtgärder åt Lallare som inte kan bete sig och verkligen försöka mitt bästa för att göra Unive till än ännu bättre server.
Jag som Staff kommer verkligen lyssna på spelarnas problem och göra mitt bästa för att fixa doms problem. Kommer att agera proffesionellt och inte ge revive till folk bara för att.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Den sociala RP:n är nog där det brister för mig. Ser för många bland annat nya kriminella som Går fram och riktar och kidnappar folk som tar över områden utan att prata och fråga vilka det är och varför dom tar över området.

Tycker även att det är många lallare vid bland annat Marja-lisas som bara går in där och springer runt och skriker och förstör RP:n för alla andra som verkligen vill RP:a.

Tycker även att polis RP:n funkar lite till och från men att poliserna ibland kan utnyttja sin makt och skapa overkliga scenarion på grund av att dom vet att kriminella inte kan skjuta tillbaka och döda.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag som Staff kommer verkligen inte tolerera lallare som bara springer runt och snackar OOC. Dessa lallare ska få lära sig av sina misstag och få åtgärder på grund av detta.

Kommer även säga till när Kriminella saknar social Rp så att de förstår att det inte är okej.
Alltså hårdare straff till Icke medlemmar och kriminella som saknar social RP.

Problemen kring poliserna som utnyttjar sin makt kommer jag även ta hårda åtgärder kring så att RP:n på servern kan bli så bra som möjligt.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man pratar bland annat seriöst och tydligt när man sitter i Staff samtal. Man hjälper till med spelarens bekymmer och låter inte dryg när man skriver i i bland annat reports. Man tar heller inte sina kompisars reports före andra spelares bara för att man känner dom.
Det är superviktigt att man agerar proffesionellt för att förbättra RP:n på unive och för att påverka framtiden för Unive.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Går i skolan och tränar bland annat fotboll på fritiden men när jag inte gör det så spelar jag oftast. Så har rätt så mycket fritid speciellt under sommarlovet.
Jag spelar Unive kanske ganska mycket just nu och tänker att jag kan RP:a 1 timme och vara Staff i 2 timmar under vardagarna (om vi säger att jag spelar 3h om dagen). Men på helgerna så spelar jag mycket mer och kan därför
t.e.x RP:a 2h och vara Staff 4h om jag spelar så mycket. Kommer alltså spendera mesta delen av min tid på Unive som Staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Gick med i Discorden den 10 mars 2024. Men har spelat lite längre än det.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte. Men ser verkligen fram emot det.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Servervakt

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Välkommen till teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka