Nekad Noahvik2006 | Ban överklagan [Glock]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noahvik2006

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198380840506/

Ditt Hex-ID: 11000011911763a

Vad är din discord tagg? noahvik#5857

Vem var det som bannade dig? -swedie

Hur lång tid var din ban? 5dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för krim utan krim har vapenskott till ak-47 utan att vara en kriminell

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han trodde jag hade vapen skott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid piren och snackade när jag helt plötsligt blev bannad för jag tydligen hade vapenskott vilket jag absolut inte inte hade jag vet att man inte får ha vapen eller skot på sig om man inte är kriminell. Jag följer alltid reglerna och hade absolut inte några vapenskott på mig..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban eftersom jag inte hade hade några vapenskott på mig. Eftersom jag var vid piren och snackade så tog han som banna mig fel person vilket inte är så konstigt eftersom det är mycket folk vid piren.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fick en timmes ban för jag råkade köra på en. Jag följde hastighetsbegränsning men han sprang rakt ut på vägen så jag han inte väja . Det jag har lärt mig är att vara mer uppmärksam om alla människors som går brevid vägen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej eftersom jag inte hade några skott på mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har som sagt inte gjort något fel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka