- Förbjuden
- #1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198380840506/
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Vikström
Vad är ditt discord namn? noahvik#5857
Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 1995
Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från en familj som är ganska förmögen och det vill min karaktär också uppnå i det här han vill bli som sin far som tidigare varit vd för ett stort bolag, min karaktär är väldigt känslofylld med mycket humörsvängningar osv min karaktär är extra intresserad i hedgefonder och delvis aktier. Min karaktär är 26 år gammal och strävar efter att uppnå stor förmögenhet.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem på unive servern är för att ingen är som mig jag är unik och jag har mycket positivitet med mig och runt om kring mig, jag ska försöka göra denna servern till en av de bästa och mitt mål är att få bygga upp ett imperium där jag kan anställa och dessutom bidra till unives samhälle.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? communityt allt för mig handlar om själva communityt att alla ska ha det bra osv att ingen känner sig utanför.
Hur hittade du Unive? Av kompisar.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bygga upp ett företag något liknande som gör mig till en stor del av servern så jag kan anställa folk och dessutom så att de blir glada och att dem kan komma till mig om de har problem med något osv, också ska jag försöka lösa det så väl jag kan.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bygga upp ett företag något liknande som gör mig till en stor del av servern så jag kan anställa folk och dessutom så att de blir glada och att dem kan komma till mig om de har problem med något osv, också ska jag försöka lösa det så väl jag kan.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja men kommer vara med aktiv här om jag nu skulle få whitelist.
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Vikström
Vad är ditt discord namn? noahvik#5857
Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 1995
Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från en familj som är ganska förmögen och det vill min karaktär också uppnå i det här han vill bli som sin far som tidigare varit vd för ett stort bolag, min karaktär är väldigt känslofylld med mycket humörsvängningar osv min karaktär är extra intresserad i hedgefonder och delvis aktier. Min karaktär är 26 år gammal och strävar efter att uppnå stor förmögenhet.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem på unive servern är för att ingen är som mig jag är unik och jag har mycket positivitet med mig och runt om kring mig, jag ska försöka göra denna servern till en av de bästa och mitt mål är att få bygga upp ett imperium där jag kan anställa och dessutom bidra till unives samhälle.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? communityt allt för mig handlar om själva communityt att alla ska ha det bra osv att ingen känner sig utanför.
Hur hittade du Unive? Av kompisar.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bygga upp ett företag något liknande som gör mig till en stor del av servern så jag kan anställa folk och dessutom så att de blir glada och att dem kan komma till mig om de har problem med något osv, också ska jag försöka lösa det så väl jag kan.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bygga upp ett företag något liknande som gör mig till en stor del av servern så jag kan anställa folk och dessutom så att de blir glada och att dem kan komma till mig om de har problem med något osv, också ska jag försöka lösa det så väl jag kan.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja men kommer vara med aktiv här om jag nu skulle få whitelist.