Nekad noahvik | Ban överklagan [Lindis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noahvik

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198380840506/

Ditt Hex-ID: 11000011911763a

Vad är din discord tagg? noahvik#5857

Vem var det som bannade dig? sigthly

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "lallare"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antar att jag hade en oartigt sätt att agera på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Gick o satte mig i sigthlys bil, visste ej att jag inte fick eftersom att jag är ny till servern, då sa hon ut ur min bil! sedan sa jag på skämt till henne visst ger mig en puss så drar jag, men jag drog ändå, efter det råkade jag gå upp på hennes bil vilket orsakade att jag gick fick ban hörde inte att hon sa åt mig o gå ner.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig eftersom att jag ej förstod eller hörde vad hon sa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag satte mig i en killes bil och trodde det var ok, efter det gick jag på toa eftersom jag trodde det var lungt, men antar att det inte var ok eftersom att jag var bannad efter jag kom tillbaka till datorn

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte gå in i hennes bil från början eftersom att hon tydligen inte ville det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara försiktig med främlingar eftersom vissa kan vara känsliga och dessutom ej sätta mig i någons bil utan tillåtelse

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Det här var ingen felaktig ban du ska ta spelet på stort alvar som att låtsas som det är i verkliga livet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka