Nekad noahswe01 | Ban överklagan (Flygplan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noahswe01

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199075360513/

Ditt Hex-ID: 11000014276ff01

Vad är din discord tagg? nooah#0009

Vem var det som bannade dig? ^5PANDI$H

Hur lång tid var din ban? Vet inte men nu har jag tagit en liten paus från fivem och jag är redo att rpa lite

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Köra orealistiskt i stan och för discord så har jag gjort ett nytt discord profil och när jag ska ta emot inbjudan så står det "this person is banned from this guild"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På fivem servern så var det för att jag körde orealistiskt och det fattar jag men discorden var det ingen som bannade mig ifrån där kan jag bara inte joina.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde förbi sjukhuset i min m2:a i ungefär 80 och sedan när jag hade paserat sjukhuset så började jag köra snabbare då det var en ny bil men jag tar skulden och jag gjorde fel och jag vill be om ursäckt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då det var jag som körde för snabbt men i discorden vill jag ha en snabb unban då jag inte gjort något fel i den.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nu tar jag med mina ogiltiga bans som jag har haft innan men en av den var för powergaming och jag har lärt mig efter det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att sakta ner bilen i stan och ta hänsyn till folket runt om mig och köra mer realistiskt, mitt fel, jag är ledsen och jag har förbätratt mig jag lovar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Lungna mig i stan med min bil och att köra mer realistiskt för att detta inte är gta 5

Har du läst våra regler? Ja

Ljuger om dina Ban-Överklagans och om du verkligen vill bli unbannad så borde du faktiskt utveckla mer på allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka