Accepterad Noahswe | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noahswe

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
7
Användarnamn: Noahswe

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199075360513/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? NoahSwe#2397

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Noah Nordh och han gillar bilar och att åka på car meets, han gillar att åka runt med polare, visa sin bil för andra och kanske sälja den. Om min karaktär behöver pengar så kommer han att antingen jobba eller göra olagliga saker som man får pengar av ;)

Noah gillar polisen, och kanske vill jobba där i framtiden, man vet aldrig :)

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer att komma till multistaden med ett leende på munnen och försöka att få andra att också få ett leende på sina ansikten. Jag kommer att rpa seriöst och inte förstöra för andra och hjälpa nya folk att rpa

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att alla mina kompisar bara säger bra saker om multistaden och jag vill vara med om det och spela med de och också ha kul och med andra

Hur många timmar har du på FiveM? ungefär 400

Hur hittade du Multistaden? Igenom mina kompisar som bara säger bra saker!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja pga att jag och min polare skulle råna en kille och så höll han inte upp händerna men han sade att han gjorde det så det var knas :(

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server, bara multistaden ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka