Dubbelpost Noahswe | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noahswe

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
7
Användarnamn: Noahswe

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa Motor & AB

Vad heter du IRL? Noah B

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 185+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag ska bli chef på Maja-Lisas för att jag kommer ta hand om företaget, jag kommer bara anställa seriösa spelare som rp:r på riktigt, och om de anställda förstör rp:n och te.x säljer kompis priser så företaget inte får in så mycket pengar så kommer jag sparkad de eller om de bara jobbar för pengarna. Jag kommer att ta jobbet seriöst och försöka göra jobbet så roligt som möjligt för de anställda, men fortfarande se till att de gör sitt jobb. Jag kommer göra jobbet så smidigt som möjligt så att bilförsäljandet går snabbt och säkert för som ska köpa bilar :)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har haft jobbet på Gunillas Lyx & Superbilar i typ 3-4 veckor så jag har mycket erfarenheter inom jobbet :) Jag har också jobbat på Vianor, Falck, Autoexperten och Mekonomen. så jag vet hur man gör allt inom jobbet och det är as kul!

Berskiv din karaktär? Min karaktär gillar bilar och köra runt i de med sina kompisar, han är 20 år gammal och skulle vilja höja sitt steg på jobb, han har jobbat på så många ställen innan och blivit bestämd över men nu vill han visa var skåpet ska stå och jobba som chef och ha ett eget företag!

Min karaktär gillar att bara köra runt och chilla men när det kommer till jobb, då är det strikt och inget lall men att det fortfarande ska vara kul! Han tycker att det är kul att göra personer glada, han hjälper de nya personerna i staden och kanske tillockmed ger de lite pengar ;)

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne 2 timmar och mer på vardagar och på helger kommer ja vara inne från typ 09:00 till 00:00, runt den tiden!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jajemensan, absolut!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope, Multistaden är bäst!!!!

Har du läst våra Regler? Ja, alla nogrant

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka