Nekad Noahswe | Chef-jobb ansökan [bennyb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noahswe

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
7
Användarnamn: Noahswe

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Angels of multi

Vad heter du IRL? Noah

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 289 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill det för att jag känner att jag hade skött det otroligt bra och skulle verkligen göra mitt bästa om jag fick en chans. Jag var vice president igår men jag förstår att ni ville ge alla en chans för att bli chef över detta underbara gäng. Jag skulle verkligen vilja bli det igen eftersom jag haft spelförbud i snart 3 veckor och skulle verkligen vilja göra en bra och fin comeback med att bli boss över ett gäng och höja rp nivån enormt. Jag kommer bidra med bra rp och ha höga krav på vilka som kan joina gänget. Jag hade gjort så alla följer gängreglerna tull punkt och pricka och om man inte följer dessa regler kommer man att få en gängvarning/kick beroende på hur allvarligt det är. Jag kommer inte att anställa någon som inte kan reglerna på servern utantill utan jag vill bara ha folk som inte blir bannade. Jag kommer tillföra en rp som inte bara är skjuta och vapen utan skapa en mc som inte bara är kriminell utan bidra till ett socialt rp på servern. Jag känner att de flesta gäng just nu bara skjuter och jag vill ha en bättre rp där man kan prata med varandra och hitta lösningar istället för att bara skjuta. Jag anser att rpn på en såhär stor server ska vara topp nivå och jag tror verkligen jag kan bidra för att uppnå det. Jag skulle vilja bli chef på detta jobbet då jag verkligen vill komma igång med rp igen och jag har haft 3 veckor att tänka ut hur man rpar optimalt. Samt så har min karaktär alltid älskat mc så det skulle passa mig fint. Jag vet hur olika mc klubbar fungerar irl och jag vet då också att man inte behöver vara grovt kriminella för att vara en bra mc. Gänget kommer att handla mycket om droger och att göra reallistiskt rp och hålla på med delvis vapenhandel ch droger.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit vice-boss i 2 gäng innan och jag känner en kille irl som är boss över ballas. Jag var vice-boss över angels of multi igårkväll men staffs ville att alla skulle ha en chans. Jag vet hur allt fungerar och kommer göra detta till ett bra gäng igen!

Berskiv din karaktär? Han är en kille som heter "joker", han har två hobbys och det är vapen och bilar med speciellt med färgen lila. Han är kriminell man som är ute efter adrenalin mycket av tiden, han är 25 år gammal, hans pappa och mamma är döda. De dog i en bilolycka år 1999, sedan dess har han varit kriminell och vill döda folk som är goda som poliserna. Han vill göra staden till ett sämre ställe (i rp då). Han tycker om att vara igenkänd av folk som den onde och att folk ska vara rädda för honom.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag från morgon till natten.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut jag älskar denna server och kommer alltid spela här.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej jag har bara spelat på multi.

Har du läst våra Regler? Ja, jag kan alla reglerna utantill.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka