Nekad Noahswe | Ansökan till servervakt [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noahswe

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
7
Användarnamn: Noahswe

Vad är ditt namn i verkligheten? NOAH

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2006

Vad heter du på discord? Noah#8080

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar: 16:00 - 20:00

fredag: 16:30 - 00:00

helgen: 09:00 - 00:00

Varför ska just du bli servervakt? För att jag tycker att det finns mycket folk som gör mindre misstag som att ha fel kläder på sig och åka voi mitt på vägen osv. Jag ska dva bort bilar som står söndriga mitt på gatan för att det inte ska se stökigt och och så man kan rpa utan att det står en massa bilar i vägen för de, då menar jag också att det står övergivna bilar vid garaget så man inte kan ta ut bilar, motorcyklar osv.

En annan anledning för att jag ska bli servervakt är att jag varit det innan och var mycket bra tycker jag.

Varför vill du bli servervakt? för att kunna underlätta för support & staff så de kan fokusera på större saker som bans och annat. Jag vill ockås bli det för att jag har varit det innan men förlorade det för ooc ingame vilket var super länge sen.

jag vet att jag inte skrev så mycket men jag vet riktigt inte vad mer, jag är superbra och kommer hantera det bra!

Är du whitelistad på serven? jap

Har du varit bannad på serven förut? ja 2 gånger, den ena gången pga d-sync så jag åkte igenom vägen och en annan gång för ooc in-game och jag vet att jag gjorde fel men jag har aldrig gjort den sedan dess. det var väldigt länge sedan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Hej! Jag skulle vilja att du utvecklar dina svar lite mer, och visa att du verkligen vill bli servervakt!

Med vänlig hälsning, Edde

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka