Nekad Noahswe | Ansökan till servervakt (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noahswe

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
7
Användarnamn: Noahswe

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2006

Vad heter du på discord? NoahSwe#2397

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar: 16:00 - 19:00. På helgen: 09:00 - 23:00

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag borde bli servervakt för att jag är aktiv mycket och tycker att servern skulle behöver lite mer "staffs" som kan hålla koll på rp nivån när någon gör något fel. För att staffs och admins inte kan vara överallt hela tiden så är det bra att ha flera servervakter som mig. För exempel så kan inte staffs och admins hålla koll varenda person som är inne på servern.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt pga att jag vill kunna varna personer med en kick så de lär sig av sina mistag och inte gör det igen. Jag vill göra multistaden till ett bättre ställe :)

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? ja 2 gånger, den ena gången pga d-sync så jag åkte igenom vägen och en annan gång för ooc in-game och jag vet att jag gjorde fel men jag har alldrig gjort den sedan dess. det var väldigt länge sedan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, multistaden är bäst :)

Du blev nekad för 20min sedan max. Vänta 1-3dagar iallafall innan en ny ansökan skickas in.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka