Nekad noahstar100 | Medlem ansökning [Rosengard]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

noahstar100

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198963166405/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Noahstar100#1811

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär är 21 årig kille från nyköping. Han hade aldrig mycket pengar men nu så vill se till att hans egna familj inte ska behöva oroa sig för det. Han strävar efter att köpa sitt egna hus med välförtjänta pengar samt jobba med att hjälpa folk som är i olika typer av nöd. Hans intresse är att hjälpa folk, göra folk glada och se till så dom kan leva bra liv. Han är även mycket intresserad av bilar, han vill ha en bra framtid och samla på många coola bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med att hjälpa folk som är i nöd (om dom behöver skjuts, vård, Jag ska även få jobb och fixa ihop tillräckligt mycket pengar till ett hus samt fina bilar. Jag kommer bidra till skoj scenarion men med en hög rp nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag är speciellt intresserad av rpn och häligt folk, finns många fordon och mycket jobb staffen gör de dom ska

Hur hittade du Unive? min kompis kör på server och då sa han att jag skulle pröva och då pröva jag och de va de bra rp och övriga saker

Vad har du för mål med ditt rollspel? mina mål med mitt rollspel är att skapa roliga scenarion och vara schysst och ha ett bra jobb och hjälpa folk

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mina mål är att skapa roliga scenarion och att få mycket pengar och ha bra bilar och bra RP nivå

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, jag daltagare inte i nån annan server kör bara på unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstårdet.

Tillbaka