Nekad noahstar100 | Ban Överklagan [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noahstar100

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198963166405/

Ditt Hex-ID: steam:11000013bc70cc5

Vad är din discord tagg? noahstar1000

Vem var det som bannade dig? https.3lvis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-07 145530.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet själv varför dom valde att banna mig för dum som jag är som försökte jag sälja en sak för riktiga pengar och de är emot donator och de va de dummaste jag någonsin gjort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag frågade en om han ville köpa en bil för IRL cash och de ångrar jag mig såååå mycket i hela mitt liv för har lagt så mycket på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va jag som gjorde fel för man får inte sälja saker utanför än donator och de va inte så smart av mig och de ångrar jag mig så mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad förut men de va jätte länge sen så kommer inte riktigt ihåg men de ja vet är att jag ångrar allt jag har gjort

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja de hade jag att inte sälja utanför donator eller mer sagt inte ens sälj alls och jag lovar och svär att de ALDRIG kommer hända igen. kommer ALDRIG göra om de de kan jag lova med hela mitt liv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag att jag ALDRIG ska sälja nått utanför eller ens nått. och jag är så ledsen att jag ville ens göra de:( jag kan svära på allt och hela mitt liv att de inte händer igen:)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstår jag:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka