Nekad NoahsNoah | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoahsNoah

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199032458563/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah odelius

Vad är ditt discord namn? Mehu#6874

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. NMin karaktär Heter pär åkestrand och är en man i 20års åldern Jobbar som reporter. Han kom till staden för nån månad sen för att han fick reda på att sin fru hade varit otrogen då packa han sin väska och tog första bästa flygg Och nu vill han starta upp ett nytt liv

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en seriös RP spelare och jag är förstående trots min ålder jag kan bidra med massa.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är att jag tycker att ni har bra regler och bra rp inte massa som bara kör runt och förstör utan folk rpar verkligen

Hur hittade du Unive? Jag har en kompis som spelar här men mest är nog att jag kollar på cosmo på twich

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna lära känna nya folk i Staden och att lära mig bli bättre på att rpa

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en känd karaktär som dem flesta vet om t.ex. kanske den som säljer massa bilar eller något sånt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar bara på unive för att jag vill fokusera på en karaktär i taget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka