Accepterad Noaho | Medlem ansökning [FCDavve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wrabbe.

Aktiv Medlem
Meddelanden
488
Reaction score
33
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? Noaho#0960

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Amir Ji och han är 32 år gammal. Amir blev uppväxt i Iraq med en fattig familj som inte kunde mata honom. Amirs hobby under tiden var att spela fotboll. Han tyckte mycket om fotboll och hans idol var Zinedine Zidane. Amir tyckte att Zidane var en jätte bra fotbolls spelare och där bestämde han sig att börja ett fattigt fotbolls lag för att visa alla hans duktiga talang. Amir visade sina fotbolls skills för hela landet och alla uppskattade hans talang. 2 år senare signerade han en kontrakt med FC Barcelona efter hans magiska uppträdande. Amir imponerade tränaren och alla hans lagkamrater på ett
sätt ingen annan i världen kunde göra. Han var så himla bra att tränaren gav han mer pengar för att inte lämna klubben i en ung ålder. Några veckor senare efter alla hårda träningarna så var det hans första ungdomsmatch. Den här matchen var en av klubbens viktigaste ungdomsmatcher. Den här matchen kallades för El Clasico som står för de största klubbarna i ligan. Tränaren tvingade Amir att visa hans talang och lovade han, om han gjorde klubben vinna matchen så skulle han kunna spela med de äldre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med roliga scenarion samma som jag skrev ovan. Kommer göra det bästa för att det ska bli lika för alla inom ett scenario. med hög nivå av sunt förnuft. kommer även bidra med att utveckla folks rp och även min egen rp, så att det blir roligt att rpa från båda sidor.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tt man ska tänka på att göra det roligt för de andra i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Genom Vänner

vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Tillbaka