Accepterad Noaho | Ban Överklagan [PolarBear]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wrabbe.

Aktiv Medlem
Meddelanden
488
Reaction score
33
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199379060852/

Ditt Hex-ID: 110000154911874

Vad är din discord tagg? Noaho#0960

Vem var det som bannade dig? PolarBear

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-17 220529.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag pratade OOC Och det är inte okej, Jga råkade Hålla in knappen och vet vrf dom bannade mig, jag har lärt mig efter denna ban att vara noga att inte råka hålla in N när jag inte tror att jag gör de jag råkar hålla in N

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart nedslagen och Rdmad, Det var det som hände inann

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju en rätt ban men det är ju svårt för han att veta att det var miss att jag råkade hålla in N, Det var inte meningen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 2 gånger inann och det var för jätte jätte länge sen kommer it ens i håg dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att vara mer uppmärksam om jag råkar hålla in N när jag inte ska hålla in N.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej

Ge mig en chans till Kommer aldrig hända igen. RÅkade kommer vara noga nästa gång

Jag hoppas att du lärt dig av detta och att detta inte upprepas i framtiden!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka