Accepterad Noahmast | Whitelist ansökning [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noahmast

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/CEOofcsgo

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Jäger#5093

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik och han är 20 år gammal. Uppväxt i en medelklass familj i Vasastan med två syskon, en mamma och en pappa. Storebror Adam, 24 år, lillasyster Natalie 18 år och såklart mamma Kristin 48 år och pappa Denis 49 år. Allt började när jag var cirka 4 år. Då tog pappa mig till en drift tävling i Jönköping, ända sen dess har jag haft ett stort intresse inom bilar, motorcyklar och båtar. Jag hade stora affischer runt om i mitt rum på allt ifrån motorcyklar till helikoptrar. Ja, jag älskade alla typer av fordon redan som barn. När jag var 14 köpte jag en helt ny Yamaha Aerox moped för min veckopeng som jag hade sparat i flera år tillbaka. Den skulle jag ha och köra med när jag fyllde 15 och småningom om skaffa AM körkort. Dagarna gick, jag var extremt taggad på att ta körkort. Tillslut kom dagen då jag fyllde år och det var dags att ta AM körkort. Jag klarade teoriprovet på första försöket och hade nu ett körkort i handen. Direkt efter att jag hade tagit körkortet var jag så taggad på att åka ut och köra med min Yamaha. Jag rullade ut den ur garaget och startade den. (Några veckor innan detta hade jag dragit pluggen och v-ringen, alltså trimmat mopeden så den toppade ca 80 km/h.) Jag åkte på en liten grusväg mitt inne i stan och det sedan hände det som absolut inte fick hända. Jag åkte på ett stort gupp av misstag vilket gjorde att jag tappade greppet om styret och mopeden och jag flög in i ett träd i en park i ca 65 km/h. Några timmar senare vaknade jag. Jag hade extremt ont i höften och mina ben. Jag märkte också att jag varken var på min moped eller hemma. Jag låg i en sjukhusbädd. Tankade susade runt i hjärnan och sedan insåg jag: Jag hade krockat...

5 år senare och jag får nu hoppa ur den där förbaskade rullstolen. Det hade gått 5 år efter olyckan på mopeden och jag kunde äntligen gå igen på 5 år. På grund av min skada så hade jag inte kunnat ta bilkörkort men nu har jag äntligen chansen att göra det.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att det här med RP är riktigt roligt och jag RP:ar en hel del. Och Multistaden verkar vara en riktigt rolig och seriös RP server efter alla YT videos jag har tittat på.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Enligt de flesta som jag har RP:at med tycker att jag är duktig på att RP:a och är riktigt rolig att spela med. Jag skulle dessutom själv säga att jag är en erfaren "RP:are". Sen efter alla videos jag har sett på YT på multistaden så blir man extremt sugen på att själv börja lira! Allting på servern är perfekt och de flesta som spelar är riktigt trevliga och roliga att spela med.

Hur hittade du Multistaden? Jag frågade om en bra svensk rp server på en discord server, och då berättade en kille om er. Så jag tänkte, varför inte joina och så hamnade jag här!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Huvudanledningen enligt mig är att ha roligt och skaffa fler vänner på internet runt om i Sverige som man kan snacka med och ha ett roligt och tryggt umgänge. Ett annat mål är att bli ännu mer erfaren inom RP och på så sätt får alla på servern en ännu bättre upplevelse!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka