Nekad Noahmast | Ban överklagan [anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noahmast

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/CEOofcsgo/

Ditt Hex-ID: 11000011ad31c51

Vad är din discord tagg? Jäger#5093

Vem var det som bannade dig? Swiipe

Hur lång tid var din ban? Vet inte då jag inte har fått något svar än.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? När jag försöker joina discord servern står det bara att jag är bannad.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag svarade på ett meddelande på ett riktigt dumt och vidrigt sätt som absolut inte är okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och chillade lite i discord servern och sen ser jag att Swiipe taggar mig, tre sekunder senare blev jag bannad och till en början förstod jag inte varför jag blev bannad men sen fick jag ett dm av Swiipe där han skickade print och då förstod jag vad det hela handlade om.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var endast jag som gjorde fel och ingen annan ska få skulden för det jag gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade helt enkelt kunnat skippa i att svara "lol" på hans/hennes meddelande där han/hon skrev om att det här med sexuella trakasserier måste få ett slut, vilket jag håller med till 110%. Varför jag skrev "lol" vet jag faktiskt inte och nu i efterhand vet jag att det absolut inte är okej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart, jag har lärt mig att det är så himla onödigt att kommentera/skriva onödiga, kränkande osv saker till/mot folk.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka