Nekad noahlander | Medlem ansökning [Toro 521]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noahlander

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Lander

Vad är ditt discord namn? noooaah_

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Ludwig Ahlsen jag är 20 år gammal. Jag har alltid varit pappas pojke så som vara ute i garaget och mecka. Jag har haft en väldigt trygg uppväxt med lite bråk och tjafs. Jag har alltid haft gått om vänner och det har alltid varit mycket kärlek och respekt i mitt umgänge. Jag är väldigt bilintresserad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig, social och kreativ rp. Jag försöker alltid göra det som blir roligast för båda parterna i scenarion och inte lalla eller liknande. Man kan ha roligt även fast det är seriös rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte endast spelar för sin egen vinst. Utan att man kan förlora eller liknande för att det ska vara roligt för motparten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Powergaming, suntöfnuft, fear rp. fail rp, metagaming osv. Har spelat på en annan server sedan tidigare så vet en hel del.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på en annan server lite tillbaka i tiden så jag har rätt bra koll.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad. "Utveckla Berätta om din karaktär". Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka