Nekad noahkungen06 | Whitelist ansökning [Ceder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noahkungen06

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199140043679

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? TryH_ItzMe#3579

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2006

Berätta om din karaktär. När jag va 15 år gammal så bodde jag och min mamma i en stad som hette Malmö jag va på sommarjobb och en dag när jag kom hem så va mamma borta och pappa så då valde jag att gå ut och leta men hittade inte ett spår av de. Två månader efter så va mamma hemma pappa hade flyttat någon annanstans och då valde jag och min mamma flytta till denna staden jag bor i nu och här skaffade jag mig ett jobb och snart kan köpa en lägenhet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad för att jag är en seriös person och en väldigt bra roleplay spelare och därför tycker jag att jag ska få chansen att va whitelistad jag har varit whitelistad i andra serverar med och där sköte jag mig bra så därför vill jag va whitelist här med.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag gillar denna servern.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden via sökmenyn

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få ett bättre jobb och bli rik samt skaffa många trevliga männsikor och skaffa många vänner sen en familj med:)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? SwedishNight,DsRp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka