Accepterad Noahkung | Medlem ansökning [Toro 521]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noahkung

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Noah2#1782

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2008

Berätta om din karaktär. Han heter noah stenback, noah stenback är 21 år gammal. Född 2000 07 19. noah är ganska ny i staden så han försöker få pengar så han kan köpa sin dröm bil som är en Bmw M4 eller någon fulltrimmad Saab och ett hus. noah Larsson försöker också få många vänner som han kan ha kul med, han har bara 1 stycken just nu och hans första kompis som han blev vän med heter casper noah stenback gillar att festa och åka i snabba bilar. casper noahs vän är snäll och roligt. noahs dröm jobb är att jobba hos Mekonomen eller Falk för han älskar bilar och gillar att hjälpa till i staden, och han gillar också poliser och deras jobb så han funderar på om han vill börja jobba som polis kanske. noah stenback som han gillar poliser så tar han inge alkohol eller droger och gillar inte att slås. Eriks favorit färg är lila eller matte svart, han gillar kläder från Nike. noah stenback har växt upp utan föräldrar för hans pappa dog av cancer och mamma blev dödad under en terrorist attack, så han vet inte så bra hur man lagar mat eller hur man ska göra några saker. Han gillar bilar så mycket eftersom han hade ju inga föräldrar så han var ju hemlös och då bodde han på gatan så han såg jätte många snabba och snygga bilar, Saab var den bilen som han såg mest för den är billig och snabb och det är därför han älskar märket Saab. noahs favorit maträtt är en Big mac och en stor cola för det fick han några gånger för det var några jätte snälla människor som gav honom pengar så han kan ha råd med det. Just nu jobbar han som reporter för det känar han ganska bra pengar som och han gillar att se saker som har hänt runt staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer göra bra senarion och kommer ha bra RP och kommer ha roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag har spelat som sagt ett bra tag nu på Unive och tycker att servern utstrålar grym rp. Jag vill ta nästa steg i mitt rpande och även in i Unives community för att bidra med ännu mer grym rp och glädje. Enligt mig är Unive sveriges bästa rp server och därför vill jag helt enkelt vara en del av den! Jag vill utveckla min rp nivå till nästa steg genom att kunna bli medlem, jag vill kunna ta del av dom "nya" funktionerna som man får genom medlemskapet, T. ex jobben. Genom att dessa nya funktionerna som jobben nu öppnas upp så kommer jag att kunna bli anställd hos t. ex sjukvården eller polisen där jag kan utveckla min rp nivå. Jag vill även sprida glädje genom min rp och kunna sprida den runt i unives community. Att man har kul är alltid viktigt för att intresset för någonting ska finnas kvar och det är därför ett av mina mål är att just sprida glädje. Glädje ska ju spridas genom seriös rp och inte lall vilket ofta kan förekomma, detta är jag mycket medveten om och kommer inte att bryta. Jag vill alltså helt enkelt sprida glädje och utveckla min rp nivå ett ytterligare steg!

Hur hittade du Unive? jag var inne på youtube och såg någon som spelade unive och då ladade jag ner fivem och älskade vad man gör när man role spelar. Jag har också massa vänner som spelar på den här servern och dom sa att servern var jätte bra så jag te

Din medlemskap ansökan har accepterats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka