Nekad NoahhN | Chef-jobb ansökan [Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1N0ah

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Noah

Vad heter du på discord? @Njuah#1817

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Över 1 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag som chef kommer bidra med så bra rp som möjligt så mina anställda lär sig av mig. Jag kommer utveckla jobbets aktivitet och rp. Jag vet hur man beter sig som chef. Har rpat över 1 år så vet hur man bidrar med bra rp !Jag kommer utveckla servern rp nivå igenom att lära ut hur du ska hantera /me och /e . Jag har stenkoll på yrket och ser fram emot att styra upp jobbet. Jag vet hur jag ska hantera yrket så det ska bli aktivt . Jag har bra erfarenheter inom yrket då jag jobbat dör ett par gånger innan. Jag kommer vara aktiv dagligen vilket leder till att yrket kommer rulla på suveränt. Jag har själv har hög rp nivå vilket leder till att jag kan hjälpa andra arbetare. Jag vet hur jag ska använda /openpanel osv. Jag har koll på biträdande delen och ser fram emot att bli chef på autoexperten. Jag ät tillräckligt engagerand för att få upp yrket. Jag satsar på att få de aktivt och få till en bra rp inom autoexperten delen. Jag har koll på många /e man kan använda i yrket. Exempel /e mechanic 2-4, /e kneel, /e think4 osv. Jag vet själv om hur menyerna funkar och tror värkligen jag kommer klara av chef delen imon detta yrket! Om det skulle gå dåligt för mig har jag mina kära PA som kommer hjälpa mig. Jag kommer vara delaktig i allt som händer och ser fram emot att rpa auto chef. Jag kommer värkligen se till att yrket styrs upp på bästa sättet. Märker jag att det är inaktivt kommer jag jobba själv för att iallafall få upp yrket

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Auto PA, Vianor Bitr , Polis Assistent 4 Års, Gsp Prov anställd, räddningstjänsten, Falck PA, Meko anställd.

Hur ofta kommer du vara inne?
Varje dag minst 4 timmar .

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Nekad, fick tillbaka sitt medlemskap för 3 dagar sedan. Måste vara medlem i minst en månad för att bli chef, lycka till nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka