Nekad NoahhN | Ban överklagan (Borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1N0ah

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206564823/home

Ditt Hex-ID: 11000014a4903d7

Vad är din discord tagg? Njuah ?

Vem var det som bannade dig? Borzy

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag är permanent bannad för ljuger för staffs.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi var i scenario , jag och mina vänner snackade i privat cal uneee scenario. Jag satte med min vän som var död och vi snackade om allt möjligt under scenariot. Staffs bad mig komma support och då sa jag nått helt annat för jag var rädd att bli bannad. I nuläget skämms jag över det jag har gjort och kommer förbättra mig! Jag tror dom tyckte att det var extremt lågt av mig att göra detta och det förstår jag till 100%. Jag kommer inte göra om detta!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i scenario med lost mc, vi hade dödat alla som var kvar och under tiden snackade jag med en polare. Och i support ljög jag om att jag inte pratade med han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lall x2
Lätt VDM
Spawnmeny abuse
Många felaktiga har jag också fått!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, hade kunnat sitta i vår Krim dc deffad och inte allt snackat discorden under scenariot. Jag ber om ursäkt och kommer absolut förbättra mig. Förlåt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, efter detta kommer jag ej bli bannad!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
SLUTA SPAMMA ÖVERKLAGAN EN LVERKLAGAN PÅ 24H!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka