Nekad NoahhN | Ban överklagan (Borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1N0ah

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206564823/home

Ditt Hex-ID: 11000014a4903d7

Vad är din discord tagg? Njuah ?#1817

Vem var det som bannade dig? Borzy

Hur lång tid var din ban? Permanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att var är permanent bannad från unive roleplay

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom specca oss under ett scenario , under scenariot snackade jag och mina vänner discord, jag snackade med min vän som var död och min andra vän som inte ens var på platsen från första början. Vi snackar om lite allt möjligt. Det förekom meta gaming under tiden vi snackade i discord. Efter scenariot till kalla dom mig till support och kollade igenom mina pms. Jag var rädd så lämnade vc vi hade snackat i.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi rpade och var i scenario och hade skjutit ner 2 personer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban! Jag gjorde fel att jag satt i privat discord med mina vänner. I nuläget fattar jag vad jag har gjort för fel och ber så mycket om ursäkt.!!!

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lall x2
Lite mer av olika slag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Varit i våran Krim dc deffade under scenariot. Jag tänkte inte efter då jag satt med en som var död. Förlåt kommer inte hämta igen!!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

SLUTA SPANMA ÖVERKLAGNINGAR EN ÖVERKLAGAN PÅ 24H!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka