Accepterad NoahhN | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1N0ah

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206564823/home

Ditt Hex-ID: 11000014a4903d7

Vad är din discord tagg? Njuah ?#1817

Vem var det som bannade dig? Borzy

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag är permanent avstängd för ljuger för staffs.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ljög för staffs under ett ärende. Jag hade precis varit i sccenariot där vi hade begått 1 fel. det felet tog vi i support men jag sa att vi inte hade gjort det. Jag sa detta då jag var rädd att bli bannad så ljög i support. Dom bannade mig för att jag ljög för staffs i support.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade preics varit i scenario med lost mc. Vi hade skjutit ner 2 av deras grabbar och 1 vanlig grabb. Efter scenariot tillkallar dom mig till support och fråga om vi hade metat under scenariot. Vi sa nej och fortsatte argumenterta emot. Vi hade metagamet i privat dc. Jag satt med en grabb som var död och snackade. Han sa vart dom var osv. I support ljuger jag om att jag ej snackat med han även fast jag har gjort detta. Det kommer senare fram att vi har sncakat i privat call. Detta ledde till att jag fick p ban för ljuger för staffs i support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. Jag vet att jag kan bättre!

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lätt vdm, lall x2, köra fel sida 190km/h, Suntförnuft. Även lite fler både grovt felaktiga. och vanliga 1-2 dagars ban. Ungefär 16 sammanlagt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade dirrekt kunnat säga vad vi har gjort i support. Jag hade kunnat säga att vi metade under scenariot istället för att tjafsa emot. I nuläget förstår jag vad jag har gjort för fel. Och är besviken på mig själv. Jag hade även kunnat sitta i krim dcn deffad under scenariot så det inte skulle förekomma någon slgat meta gaming. Somsagt dirrekt sagt vad jag har gjort och inte ljuga för staffs.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka